Szombat esti laz...

2009.05.13. 00:05

Mi mast is lehetne szombat estere tervezni, mint egy jo kis bulit..kezdve egy kis koccintgatassal a kozeli kavezoban, majd belevagni az ejszakaba egy jo kis szorakozohelyen..ahol immar kicsit komolyabban is a pohar fenekere nezunk..a pultnal erdekes emberekkel ismerkedunk, akik helyiek, svedek, kanadaiak..szines tarsasag :D:D
 
Majd irany a tancter, ahol kellemes 90-es evek slagerei szol..szinte fel sem erek a tancparkettre, mar nem is vagyok egyedul..egy gyonyoru fekete lannyal roptam egesz ejjel, amig csak a zene szolt..lehet nem vagyok egy travolta, de azert neha neha irigykedo tekinteteket veltem felfedezni ;) 
 
Tul koran hallgatott el a zeni..szinte meg mindenki lababan egett a szombat esti laz..foleg bennunk..visszaerve a hotelbe, a parkoloban, a lakok legnagyobb oromere bomboltettuk tovabb a horvat lagzi lajcsit, s ontottunk magunkba minden fellelheto itokat..kisvartatva azert sikerult jobb belatasra birni minket, s az egyik szobaban folytattuk az immar lecsendesedett italozast..aminek egeszen pontosan nem is emlekszem a vegere..s talan meg egy ket reszletere sem :D:D
 
 


A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriveranagyvilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr921118355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juca 2009.05.13. 13:23:18

hoppááááááá!!!!!!

h_kati 2009.05.13. 17:45:25


Szintén hoppááá :)

Örülök a sikerednek :D De ne feledd édesanyád intő kommentjét még az előző poszthoz..mintha megérzett volna vmit :D

puszii, vigyázz magadra!!

dr.gaba 2009.05.14. 17:05:35

Szia Jézuska!

Nem is tudom, mit kérdezhetnék...bár azt hiszem mégis...gyanítom müller kolléga is kíváncsi... :))

aliendriver 2009.05.15. 12:02:52

gaba..valasz a kerdesedre, es a mullerere is..igen :D:D:D

juca 2009.05.15. 12:48:14

ez a da vinci code?

dr.gaba 2009.05.17. 09:59:28

@aliendriver: óóóó be szép is, amikor ilyeneket "hall" az ember!!! Büszkék is vagyunk ám Rád nagyon! :)

Más! Végül eldőlt, hogy mikor jársz megint felénk? :)

juca 2009.05.18. 20:56:14

eddig nyugodt voltam, mert elmentél bulizni, meg szafarizni, meg kipihented az elefántokkal való harcot, reggel azt gondoltam ma sokat kell dolgoznod, na de h egész nap nem hallok felőled ,ez már nagyon nagyon aggaszt...aggódom...
jelentkezz!!!!

stendie 2009.05.21. 10:01:17

Én ugyan nem aggódom (rossz pénz nem vész el), de rég hallottam felőled, szeretnénk már megint új híreket olvasni!!!
Vagy ennyire kifárasztott a zsiráf- és pohár-feneke-nézegetés? (a lányokat nem merem publikusan emlegetni)
Szóval írjál nekünk abból a képtelen-vagyok-megjegyezni-nevű városból, és lehetőleg képeket is szeretnénk látni!!
Pusza
Andrea

aliendriver 2009.05.21. 12:26:10

Sziasztooook...a heten elegge kemenyen dolgoztunk eddig..18 ora utan orultem, h vegre agyat latok, aludtam, felkelltem, es mentem is dolgozni..de majd igyekszem utolerni magam a postokkal..sok meselni valom van, meg persze kepek is

Legyetek jok addig is
süti beállítások módosítása