Romos Roma

2010.07.01. 21:09

Most, hogy mar ossze is csomagoltam a cuccaimat (keszen a Ruandai kiruccanasra is :P), ugy erzem ideje irni egy kicsit Romarol :)

Ez alatt a ket het alatt egeszen ugy mozogtam Romaban, mintha itt laknek..megjegyeztem, hogy hol jo felszallni a metrora, hogy aztan a kijarathoz legkozebb szaljak le, es mar a buszjaratokat is kezdtem kiismerni..keresgeltem a helyeket, ahova szivesen jarnek, ha itt laknek..es termeszetesen ahogy csak tudtam, kerultem a turistakat..akikbol rengeteg van..legfokepp amerikai.

A fobb nevezetessegek nagyon gyors kipipalasa utan, inkabb olyan dolgokat probaltam felfedezni, amik nem hiszem, hogy barhol is megtalalhato lenne Roma nevezetessegei cimszo alatt. Setaltam lakoparkokban, egy uzleti negyedben, parkokban..es persze azert a belvarosban is, amit en szemelyszerint elveztem..viszont sokmindent nem lehet roluk irni :D

A vb meccseket azert sikerult olyan helyeken nezni, ami teli volt kulfoldiekkel..szerintem egy berlini kocsmaban sem volt tobb nemet, mint mondjuk a Drunken Ship nevre keresztelt, nevehez igencsak hu pubban..pedig az angoloknak szurkoltam :P Azt viszont elmondani sem tudom mennyire kiver az ideg attol, h a jaratom haza kepes pont abban a kvazi 2 oraban a levegoben tartozkodni, amig a hollandok legyurik a brazilokat..nem latom majd a vb meccset..ehh..hagyjuk is..A dontot meg mar valszeg Ruandabol nezem..de errol kesobb bovebben :D:D

UI.: Nem felejtettem el a marokkoi elmaradt posztokat..keszulnek ;)

UUI.: Aktivizalhatnatok am magatokat..en is szivesen olvasgatnam am, h mik tortennek otthon..szal harja!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriveranagyvilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr902123999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása