Itt minden ok..es ott?

2009.07.01. 23:26

 Egyreszt az utobbi par napban nem tortent semmi olyan, amirol igazabol irhatnek, masreszt meg mar nagyon hianyzik mindenki, ugyh tessek kommentelni sokat..most rajtatok a sor a meselesen :D:D

Kuldtem kepeket..akihez nem jut el reklamaljon :D:D

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriveranagyvilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr191221159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juca 2009.07.02. 12:03:47

Én reklamálok!!!!!
Vagy csak nem találom?
Itt is minden rendben.Állandóan esik, és hőség van.Tiszta afrika.
Most már julius van.Nemsokára itthon is leszel.
Már nagyon várunk haza.

aliendriver 2009.07.02. 12:34:44

@juca: Aronnak elkuldtem emailbe..rajta verd le :D:D

Itt bezzeg jo ha van 20 fok..elkel a pulover, este meg mar neha keves is..kemeny tel van itt :D:D:D Neha latunk egy ket sapkaba, salba, kesztyube, nagykabatba burkolodzo emberket..ami azert eleg vicces :D:D:D

Tomipics 2009.07.11. 22:32:04

Nálam is minden megvan, sok a munka, küzdünk vele.
Most heti 55 óra jutott, vártam is a hétvégét...
Lakberendeztem ma, Ikea után, sok pakolás után végre otthonosnak érzem a szobám, de majd eljössz és meglátod! :D
Légy jó, szia!
Várlak már !

stendie 2009.07.27. 21:35:42

Én sem kaptam, reklám-reklám!!!

De mostanára már otthon is kell legyél, cseteljünk drágám valamikor (amikor kialudtad - telefőzelékezted magad :) )!!

Millió csók!!

Andrea
süti beállítások módosítása