Seta - vegre nem az esoben

2010.05.06. 22:18

 

Hetfon reggel kellemes napsutesben vagtam neki annak a kb 2 km-es tavnak, ami a munkahelytol elvalasztott. Kicsit raszamoltam a tippelt menetidore, de minden kavarodas nelkul megerkeztem..ezzel meg is leptem az olasz kollegakat, h ilyen koran megerkeztem:) A munka vegeztevel, ami azert mar belecsuszott a hetedik delutani oraba is, megdobbenve tapasztaltam, h zuhog az eso. Hat nincs mit tenni..esobe setalunk haza. No amit odafele megusztam kavarodas nelkul, a szep napsutesben, azt duplan teljesitettem visszafele..az esoben :D:D Igy istenesen elazva erkeztem vissza a szallashoz, es hat sajnos a hosszabb setakat meg nem nagyon birja a labikom, igy a vegefele mar erosen bicegve vonszoltam magam. Aztan piheneskepp szaritgathattam a cipomet hajszaritoval :D

Az eso nem hagyott alabb masnap sem, es harmadnap sem..emiatt, es a labam miatt inkabb taxival kozlekedtem. A varosnezes varatott magara..viszont a kedves kollegak invitalasanak koszonhetoen egy hangulatos kis olasz etteremben vacsoraztam. Ra lettem beszelve a tengeri-gyumolcstalra, ami annak ellenere, h nem rajongok erte, nagyon fincsi volt. Viszont a tiramisujuk fenomenalis, es azt is megtudtam, h azt jelenti feldobni (vagy vmi hasonlo :D). Szerdan egy kozeli pizzazoba mentem vacsorazni..hat nem csalodtam, annak ellenere, h a kollegak allitasa szerint Torino nem epp az olasz pizzak fellegvara :)

Ma nagy mazlim volt..egyreszt a reggel meglepetesszeruen tapasztalt napsutes kitartott egesz nap, masreszt sikerult este 7-8 helyett mar 4 kor letenni a lantot. Igy volt szerencsem kicsit korbejarni a belvarost, ahol azert egy ket kepet is osszehoztam :) Mit ne mondjak nagyon tetszett..eltoltenek itt egy kellemes hetveget..kis sikatoros, barokkos utcak, gyonyoru terek, hangulatos kavezok..csak celtalanul setaltam ossze vissza amig csak a labam birta..nagyon elveztem..es elfogyasztottam eletem fagylaltjat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriveranagyvilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr881980271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása