I love this company :D

2010.07.02. 11:20

Tegnap osszepakoltam a kis cokmokom..szepen felulre raktam a szennyest, h Ruandara keszulve ki se kelljen pakolni..reggel kijelentkeztem a hotelbol..bejottem meg az officeba elkoszonni a kollegaktol..es amikor mar mar hivtam volna a taxit, h megyek a repterre..jott a telefon, h bocsi, Ruanda torolve, maradni kene Romaban..

..igy hat maradok

Legalabb meg tudom nezni a meccset! :P

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriveranagyvilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr692124955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juca 2010.07.02. 15:35:27

hát tudod fiam, a kati biztos megcsinálta már neked a hagyományos fözeléket........
ki fogja megenni?, ha nem jössz haza?

h_kati 2010.07.14. 20:53:30

tudtam én, hogy nem érdemes készülni, kezdem kiismerni én ezt a munkahelyet :D De a receptek be vannak tárazva Mikikém, ha szükség lesz rá csak szólj :)

aliendriver 2010.07.15. 00:21:44

Ahh..tul meleg van, es ilyenkor konnyen lustulok :D Szal a vacsikat megoldom hideg kajaval, sok paradicsommal, meg mozzarellaval..meg persze gyumolccsel :)
süti beállítások módosítása