Atnezek a szomszedba kicsit :)

2011.01.05. 11:14

A ropke irani ut utan jottek az unnepek. Pihi, kaja, pia, haverok, buli, fanta :) (az utolsot leszamitva tenyleg volt minden dogivel :) )

Am eljott az uj ev, es nem kellett sokaig szotyizni otthon, es maris a repulon talaltam magam. Egyre nehezebb osszepakolni a cokmokot, kivonszolni a repterre, es egyre nehezebb tavol lenni otthonrol. Pedig most igazan nem mentem messze, epp csak a szomszedba neztem at..Bucharestbe. Cserebe viszont nem csak egy gyors barati latogatas erejeig maradok, hanem berendezkedhetek par honapra.

Tegnap erkeztem, igaz ejfel utan.. csak kipakoltam a kis neszeszereimet a furdoben, a fontos papirokat bezartam a szefbe, es mar zugtam is aludni. Koran volt ma reggel, es az 1 oras idoeltolodas miatt is rovidult az alvasra szant ido. Jo nagy ho van, meg jo nagy hideg, meg kod. Egyenlore ennyit lattam Bucharestbol, meg az iroda ablakait..

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriveranagyvilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr142562128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juca 2011.01.06. 06:59:46

remélem ma reggel már szebbnek látod a világot

aliendriver 2011.01.06. 18:14:17

Reggel meg nyitott szemmel aludtam :D:D

juca 2011.01.06. 18:36:53

remélem , este nem fogsz csukott szemmel fennt lenni
süti beállítások módosítása