Durban

2011.11.08. 10:06

A hétvégén végre valahára ellátogattunk a gyönyörű óceánpartra, amit már azóta izgatottan vártam, mióta úgy döntöttem, én is meglátogatom ezt a kontinenst.

Durbanbe vettünk az irányt, és amint a srácok hazaértek, már meg is kezdhettük a 6 órás autó utunkat. Sajnálatos módon a délután öt órai indulásunkat keresztbe lőtte a forgalmi dugó,ami nevetséges módon mindig az ellenkező irányban szokott előfordulni. Most a kedvünkért mi is részesei lehettünk ennek. Éppen ezért csak éjszaka fél 1-re értünk a szállásunkra.

A sötétség miatt nem lehetett látni szinte semmit,de amint felkelt a nap,és 8 órakor kikukucskáltam az ablakon, gyönyörű látvány tárult elém. Amit még tetőzött a reggeli közbeni kilátás. El bírnám viselni hosszútávon, amint a tükörtojást falatozva merengek az Indiai óceánra...

A kissé borús időjárás szerencsénkre hamarosan 30 fokos napsütéses idővé változott, így a kagylógyűjtés, rákfényképezés után azonnal be is pattantunk az autóba, és a strand felé vettük az irányt. Napoztunk, hullámokon feküdtünk, lepirultunk, kalapot vettünk - kemény 30 randért:)... szóval nagyon jól éreztük magunkat.

Majd természetesen az esti braaiira felkészülve elmentünk bevásárolni  a közeli Pick n Pay-ba. Sikerült megint egy halom kaját megsütni, amiből még a fekete háziúrnak is jutott. És nem mellékesen, ismételten becsókoltunk majdnem egy üveg Tequilát négyen, néhány Savannah kíséretében :)

Vasárnap sajnos nem sütött ki a nap, hiába reménykedtünk, bár a lepirult bőrünknek valószínűleg nem is kedvezett volna. Így hát ellátogattunk az óceán partján levő Shaka Marine World-be, ami jó idő esetén dupla élvezetet nyújt. A hamarosan esőre fordult idő miatt az élménycsúszdákat nem próbálhattuk ki, helyette viszont láttunk cápaetetést, fóka-,és delfin showt, és számtalan érdekes tengeri állatkát. Hihetetlen élmény volt!

Ezek után elhatároztam, hogy addig nem megyek haza, amíg nem kóstolok cápahúst, ugyanis nagyon kíváncsi vagyok rá, milyen lehet az íze. De majd legközelebb, akár januárban.

Este még begyújtottuk a vízipipánkat, és egy közepesen hosszú Solo játszma után nyugovóra tértünk, ugyanis hétfőn hajnali 5-kor már várt minket a reggeli. Kénytelenek voltunk ilyen korán elindulni, hiszen este már dolgozni kellett.

Viszont sajnálatos módon sikerült ottfelejtenünk a hosszabítónkat a szobában. Majd arra jöttünk rá, hogy végülis 'megérdemeltünk', mivel "véletlenül" az autó csomagtartójában felejtettük a csíkos plédet,amit még a partra vittünk ki, a strandra. Tehát ez a cserekereskedelem :) Biztos a bácsi is örült neki,amint észrevette a cserét :)

Képek hamarosan a facebookon, amint fel tudom tölteni a "szupergyors" internettel...

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.