Locsi pocsi

2009.04.13. 00:19

Ma volna husvet hetfo ugyebar..jo par ezer kilometerrol nehez lenne hazarohanni, de majd megkerem az egieket, h zuditsanak egy kis nyari zaport a fejetekre..egy tok, ket tok, ot tok, nem tokolok ontok..minden kedves holgynek kivanom, h voragozzanak meg legalabb egy evig, jovore mar szemelyesen gondoskodom errol :D:D 

Egy darabka sonkat eljuttathatnatok ide...

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriveranagyvilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr961061787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gerjus 2009.04.13. 09:57:27

Te csak ne kuldjel esot mert akkor nemtudunk cangazni :D

mivel veled nem tortent semmi :D irok en :

Aron feljott aztan adtunk a melonak rendesen elso nap feltoltuk magunkat kb 7 km felfele aztan jopar kilometer kellemes szaggatas lefele egeszen egy defektig :D nekem az elsom elment, igy kenytelenek voltunk visszagyalogolni felfele meg osszesen 13 km t :D szerettuk .... de masnap revenge volt mert megintcsak felverettuk magunkat es csakazert is legurultunk ahonnan szombaton nemtudunk , ennek mondjuk az az eredmenye hogy a gepelesen kivul minden mozdulatom faj kb :D egy citadellaval levezetem majd ma de most megyek aludni mert elhuzodott a raid....

csao

aliendriver 2009.04.13. 14:22:16

milyen felkeszult bringasok vagytok...nincs potgumi a nyereg alatt? :P:P:P:P

Tegnap en is mozogtam egyet..ceges foci volt..kb 3 orat jatszottunk..konkluzio: az osszes afrikai futo eredmenyeit megovom..persze mindenki hallotta mar, hogy az afrikai klimaban sokkal nehezebb futni (jo persze vannak sudannal sokkal drasztikusabb helyek is), de durva volt mindezt a sajat boromon tapasztalni.

gerjus 2009.04.13. 16:07:27

@aliendriver: kamu egyszeruen szar vagy semmi koze az afrikaiakhoz :D

Miert neked van potgumid a nyereg alatt ? :D :D De mostmar vettem amugy.

aliendriver 2009.04.13. 17:15:36

Lehet, h szar vagyok, de azert egy ket kivetellel lefutottam oket a palyan..
..ropke 3 napos toltogetes utan vegre sikerult megneznem a terminator befejezo reszet...khmm ezek utan nem tehetik meg, h ne legyen 3. evad :D:D

Orulok, hogy Archee is igy belelkesult..egy bo het es otthon vagyok..szal lehet tervezgetni merre megyunk..de azert sok citadella var meg ram, h utolerjelek titeket :D:D

Dorazi 2009.04.13. 18:13:24

Gergő ügyesen elterelted a témát a locsolásról :D
Mindenesetre az esőt köszönjük szépen de tényleg nem kérjük, a köszöntést viszont köszönöm az egész női csapat nevében :D
Küldeném a "darabka sonkát" is, de félek nem érne oda 48 fokban olyan állapotban mint amiben feladnám :)

ÁgiBébi 2009.04.13. 19:35:06

Hi All!
Méghogy eső...köszi, nálunk ma egész nap fújt a szél és úgy tűnik, megjön az is, amit kívántál...
Szerencsére azért a mai horgászást nem fújtuk le, jó volt.
A győri rokonokkal, remélem, nemsokára talizunk, Mikivel rajta vagyunk az ügyön, egyeztetünk cefetül:) Apropó, Miki, a 24-e hétvége mégsem lesz jó, elfelejtettem egy névadót 25-ére...:)remélem, majd még megkapod, amit msn-en írtam.
Gabcinak jobbulást kívánok!!
Pusszancs!
Ági-Komló

h_kati 2009.04.13. 22:02:42

Én is köszönöm az öntést, szintén magamra vettem a célzást :)
Hozzám jobb is, hogy nem jöttél idén, szinte végig döglődtem a húsvétot, hol a gyomrom fájt, hol lázas voltam, most pedig épp a fogammal nyüglődöm..szóval nem voltam jó vendéglátó :)

Örülök, hogy van pihenni azért van időd, még ha meleg ilyen döglesztő is! a vásár vmi csudajó lehetett, innen is irigyeltem picit :)

puszi
kati

juca 2009.04.15. 12:53:11

amit kértél azt megcsináltam, minden rendben

gerjus 2009.04.16. 18:21:12

NA SZOVAL EMBEREK MAJUS 9 EN MALACSUTES DIOSJENON LEHET OTALUDNI LEHET JONNI EGESZ NAPTOL JELEZZETEK KIK JOTTOK ES HANYAN RESZELETEKERT ERDEKLODNI UGYANITT :D:D

uDV G

juca 2009.04.16. 20:29:35

@ÁgiBébi:
köszi ágikám, a gabó jól van már, focizik az áronnal, futkos a tajfellel, s ma vették ki a varratait, jól viselte, s talán egy hét múlva megy oviba is, addig engem boldogít........
gergőőőőőő,......én megyeeeeeek,../csak vicc volt /pusza

ÁgiBébi 2009.04.17. 20:05:14

Fú, eléggé rákattantam a blogra. :) Öröm így hallani felőletek, örülök, hogy így ha nem is teljesen, de tudok rólatok egysmást.
Gratulálok Gabó felépüléséhez, erős, ügyes gyerek.
Mikica, remélem, ennél majd kicsit is többet hallunk felőled. :)
Pusszancs

juca 2009.04.17. 20:20:48

elöbb próbálj meg eljutni a piramisokhoz
aztán ügyesen haza, s akkor mehetsz malacsütni
süti beállítások módosítása