Megy a Jar Jar hazaaaa!!!

2009.04.21. 13:49

No..hat ugy alakult, hogy meg tegnap este, ma hajnalban is dolgoztunk, igy a piramisoknak lottek..ez van :(

Viszont a dolgunkat 100%-osan elvegeztunk, mindenki happy, mi meg vegre megyunk haza :D:D

A tervek szerint GMT+3 19:05-kor emelkedunk a magasba, es tobbszori leszallas, es atszallas utan, GMT+2 12:00-kor erunk magyar foldet.

A repulon az elso dolgok kozott lesz azt hiszem, hogy kerek egy froccsot..a fozeleket attol tartok csak otthon lesz alkalmam fogyasztani :D:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriveranagyvilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr381077962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ÁgiBébi 2009.04.22. 20:03:34

Remélem, mostmár itthon üdvözölhetlek! Jól utaztál? Szép lassan behozod a lemaradást és találkozol mindenkivel? Kicsit pihensz azért, ugye, mielőtt megint melózol?
Anyuddal beszéltem, még nem mostanában fogunk találkozni, remélem, a május 15-ei hétvége jó lesz majd. Bezséljünk róla! :) Millió puszi, Világjáró!

aliendriver 2009.04.22. 21:08:47

Otthon vagyok..mar vagy 9 oraja :D:D Aludni nem tudtam, olyan faradt voltam, es az egynapi utazas utan egyebkent is mozgashianyom volt, ugy tekertem egyet a margit szigeten, ahol talalkoztam egy ket ismerossel.

Meg ma estere egy levezeto biciklizest terveztem, aztan alszom valamennyit..holnap csak adminisztralni megyek a dolgozoba, aztan remelem minel hamarabb haza gyorbe..ahol egy jooooooo naagyot pihizek :D:D legalabbis ez a terv :D

juca 2009.04.23. 10:27:39

Várlak haza fiam hál'Istennek itthon vagy!
pussz

stendie 2009.04.26. 21:44:29

Szia Kincsem, én is örülök, hogy otthon vagy (bár hozzám nem sokkal vagy így sem közelebb :) )! Majd dumcsizzunk valamikor, rég hallottalak!!
Pusszka!
A
süti beállítások módosítása