Vigyazz Botswana jovok..

2009.05.06. 15:51

 Nem sok idot sikerult otthon toltenem..szinte le se tettem a sokat emlegetett utibatyut, maris uton vagyok ismet.

Ezuttal Botswana, Gaborone a celallomas..a valtozatossag kedveert, Parizs-Johannesburg erintesevel erkezem meg, eme nem tul nepes, kb 250e fos fovarosba.

Egy ket ora mulva mar a repulon leszek, ha az egiek is ugy akarjak, holnap 15 ora fele pedig megerkezem Gaboroneba.

Ropke harom hetig leszek tavol, elorelathatolag 27.-en mar itthon suttetem a hasam, vagy vmi hasonlo :D:D

Addig is legyetek jok..ha tudtok (a tobbi nem szamit :D:D)

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriveranagyvilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr571106372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aliendriver 2009.05.08. 10:40:46

Az utazas "remekul" sikerult. Otthon hagytam a nokiatoltot..azt vennem kellett a repteren, otthon hagytam a neszeszeres taskat..es fennhagytam a sapkam a parizsi gepen..mindemellett hozzajon, hogy haztol hazig kb 25 ora volt az ut..nem baj..a Savanna dry segit tulelni az ilyesmit :D:D:D
süti beállítások módosítása