Utolso hetvege

2009.07.17. 19:46

 Hat sok erdekesseget most sem tudok irni..az elmult hetek kemeny munkaval teltek..orultem, ha agyba kerulhettem..egy ket sorozgetes a horvatokkal, meg helyiekkel, es neha egy mozi jelentette a kikapcsolodast. Azon a hetvegen, amikor lett volna idonk elmenni megnezni egy kozeli oslakos falut, vagy gyemantbanyat, lebetegettem, a magyar kollegaval egyutt..laz, torokfajas, kohoges..eleg nehezen jottem rendbe, mert dolgozni is kellett, raadasul ejszaka, es ez annyira nem segitett benne, de mar jol vagyok.

Es hipp hopp elerkeztem az utolso hetvegemhez itt..ez lesz a 11. ha jol szamolom..visszatekintve az itt toltott idore, nagyon jol ereztem magam, es szivesen maradnek, vagy jonnek vissza ide..mar csak azert is, mert meg kismillio dolog maradt, amire nem jutott ido megnezni (gyemantbanya, kalahari sivatag, chobe folyo..nem lattam meg vizilovat, krokodilt, meg flamingot)..de mar mindenki nagyon hianyzik otthon, es szinte minden oraban gondolok arra, hogy milyen jo lenne egy finom fozeleket, vagy krumplistesztat enni. Ezen felul a munkaval finoman szolva a tokom tele van..a projectmanaggertol kezdve a megbizon at mindennel..ha az itt ledolgozott tulorakat szabadsagban kernem, masfel honapig nem kene dolgoznom.

Ugy nez ki az utolso hetvegem legalabb szabad lesz..remelem ez igy is marad..szeretnem oregurasan tolteni az utolso par napot..suvenyirek utan kutatni (mondjuk az otletek mar nagyjabol megvannak ;) ), meg egy kicsit pihenni. Lesz eleg dolgom, mihelyt hazaerek :D:D

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriveranagyvilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr801252046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juca 2009.07.20. 09:19:07

drága fiam!
remélem már összepakoltál, amit ott felejtesz azért majd visszamész, nem nagy ügy.
nagyon várunk már haza.
igaz nem leszel sokáig velünk, mert megint utazol, de ez már sokkal közelebb van, s kiszámitható az ideje.
pussss

aliendriver 2009.07.20. 12:59:42

huu..mar nagyon varom en is, hogy otthon legyek..mar osszepakoltam, kicsekkoltam a hotelbol..jol megebedeltem..most mar tenyleg csak az ut van hatra..ami majdnem egy nap :D:D
süti beállítások módosítása