Torino

2010.05.02. 01:15

Sokaig gondolkoztam, hogy egyaltalan irjak e egy postot a kovetkezo utamrol. Egyreszt azert, mert rovid lesz, masreszt meg nem megyek messze. Ezek kulon kulon nem lennenek akadaly, de igy egyut azert gondolkodtam rajta, h minek..

..aztan visszaolvasgattam a regi postokat, ami nagyon jo erzes volt..kicsit ujra ateltem a tortenteket, s ezek utan mar dontottem is..majd valamikor sokara, amikor egyszercsak ujra elem kerulnek az irasok jo lesz visszaemlekezni ezekre az utakra..jo lesz feleleveniteni oket..es ebbol ne maradjon ki Torino sem, akkor sem, ha csak par napig kell tesztat ennem :)

Vasarnap este repulok..Munchenen keresztul, nincs messze, de azert igy is orulni fogok, ha meg aznap odaerek. Hetfon reggel mar jelenesem van, raadasul vmi nagyon surge javitando dolgot talaltak nekem :) Be kell valljam, h kisse ideges vagyok..reg nem utaztam mar, es egy ideje mas munkakorben dolgoztam..kicsit ugy erzem magam, mint amikor a ceghez kerultem..azt sem tudom mivan :D:D Sot rosszabb is, mert mostanra azert tudnom is kene, h mivan :D:D

Penteken este mar jovok is vissza..azert remelem lesz egy kis idom boklaszni a varosban..szeretnem a szabadidomet kihasznalni majd..kerdes, h mennyi lesz belole :D:D

Nnnaaa, akkor ismet batyut fel ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriveranagyvilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr371967688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

h_kati 2010.05.05. 00:11:41

Részemről örülök, hogy erre a pár napra is kinyitod a naplót :)
Ezennel jelentem, olvasom :)

pussz
k

h_kati 2010.05.05. 00:13:30

Ez a fránya rendszer nem küldte el, amit az imént írtam..
Lényeg, hogy részemről örülök, hogy ha erre a pár napra ugyan, de kinyitod ismét a naplót:)
Jelentem, olvasom:)

pussz
k

juca 2010.05.05. 20:18:36

jaj ez remek!

megint blogot olvasunk

persze h irj, bár jobb lenne ha nem a munkádról írnál, hanem arról, hogy milyen az a torinó, azon kivül hogy ott van a Fiat gyár

és.... hogy mennyi minden szépség történik veled....

na nem az esö, és a hideg, hanem a egyebek....sok sok élményt akarok...

juca 2010.05.05. 20:19:11

olvasn /ez lemaradt/
süti beállítások módosítása